"Jag ser ut som en Asiatisk docka"

Dagen till ära har spenderats i västerås med Mamma, många skratt och sjuka saker på vägen. Ärendet och våran grej vi gjorde där, var kul och en rolig upplevelse. Dock blev resultatet inte det roligaste, men men, även där fick vi oss goda skratt.

Nu ligger jag hemma på soffan hos mamma och pappa, hungrig, illamåående och jävlgit trött, ska dock ta mig en treo och sen försöka tvinga mamma att laga/beställa mat medans jag gör mig iordning för kvällen som ska spenderas med fia, alkohol och roligheter. ÄNDRADE PLANER - Blev tydligen inget med det, varför vet jag inte? Pappa och jag åkte istället till donken och köpte med oss mat, sen tillbaka hem till mamma och pappa. Tror jag sover över här inatt, då mina vänner inte alls är för roliga att umgås med ikväll känns de som med tanke på att det finns noll att göra? :/


Imorgon står jobb på schemat, sen blir det alkohol och många skratt, tro mig (;


Kommentarer
Postat av: sofia

i morgon då jääävlar idus!

2010-04-23 @ 23:26:36
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/
Postat av: Emelie Möhlenberg

blogg torka?

2010-04-25 @ 21:50:57
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0