Kiwiiiiie!

helgen;

kommer knappt ihåg detaljer nu, om jag ska vara ärlig. i fredags var det min första nyktra helg, vilket jag precis insett att det inte går att vara nykter i det sällskapet jag är med. Började med att jag fick sms av Putte "Hej Idus, har du fekke ikv?!!" åhnej, var min första tanke, sen började Fias sms rulla in, och jag är bara såå svårövertalig, så det var bara att dra på systemet och sen var det dags. Thom och ligan kom upp, sen André och putte :) sen rullade det även in annat löst folk, trevligt. Blev en tidig hemgång så jag inte alla var på hugget, snarare tvärtom. Fick sällskap in på småtimmarna, som gjorde min fredagnatt sömnlös, - varför ska alltid dom som snarkar högst, somna först?!

upp och jobba på lördagen, sliten som bara den, fia dök upp och var precis lika sliten hon, ingen hade någon ork, tills vi började känna att timmarna rann iväg och snart var de dags att börja festa igen. in i duschen, på med smink och ett leende, klä på sig, sen vidare till emelie som skulle fira sin 21 års dag! Där var det mycket trevligt folk, med en klump i magen kom jag ifrån hallen efter att stått där med Lina bra länge. Och jag skulle inte gå ut, det hade jag bestämt. Men ni känner mig, jag hamnade så klart på joar iallafall. Rockade joar och ännu en tidig kväll, som slutade rätt olyckligt för många. Vägen mellan joar och fjärdhundragatan var bland de roligaste jag varit med om, någon, skit full, drar upp oss på fest, ner i buskar och skickar konstiga sms - i love. Kul, så länge det inte är en själv! :)

söndagen spenderades på jobbet och sen uppe hos emelie med niklas och thom. åkte sen hem, o sen blev de några rundor med fröken wagerlind och wedberg, ut till bresse och prata minnen!


helt okej helg!
bilder kommer, så snart jag får kamerasladden av min bror!

Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

filmerna på min mobil är ej okej!!!

haha

2010-04-13 @ 16:17:49
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0