Lama måndag, ogilla!

Sov in i det sista idag, mådde inte alls bra imorse och dåligt humör var jag också på. Vakna på helt fel sida alltså. Och inte gjorde det bättre heller när jag tänkte fiska sympati på facebook gällande att jag var hängig. Utan får ännu en gång att det kan vara "bebis i magen". Skärpning! Inte första och inte andra gången jag hör det från dig och din stora käft, inte okej! Tog bort kommentaren lika snabbt och även dig ifrån facebook. Och denna lilla händelse gjorde inte dagen bättre.

Ringde viktiga samtal om lägenhet, håller tummarna nu! :) Sen åkte jag och jobba, och dagen trallade på som vanligt. Fick även schema för maj och juni :) Fick även veta att Bert vill att vi ska jobba på hans event den 12 maj, huur kul som helst! På med Åbro tröjan och kör! Kul att stå bakom baren igen och jobba natt faktiskt! :)


Hemma nu, får man fler slag i magen, jag orkar inte. Vad vill ni? Varför bryr ni er så mycket om mig och mitt liv? Ta allt med mig istället för att snacka med folk omkring, jag blir så less.


-

Har Nathalie på besök, som sagt, skönt att ha en vän som förstår och bryr sig, på samma sätt som jag! I love her! Timmarna bara rusar iväg när vi sätter igång och pratar, och jag klagar inte! :)



Säger nu godnatt!

Kommentarer
Postat av: sofia

sv : haha, man har ju inte haft tid eller ork att blogga. har jobbat så långa dagar sen har jag tvättat och varit borta ju ;P



ja kämpa på med kommenterer ;D

2010-04-20 @ 18:26:20
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0