Lik min mamma?

Undrar om jag är min mamma upp i dagen?
Igår när jag stod och borstade tänderna, så insåg jag hur rörig och stökigt det var i badrummet, så javisst plockade man fram skursakerna och skurade badrummet mitt i natten. Men så fint det då var när jag vaknade imorse! :) haha. När man får orken, ska man ta den chansen! (;


Läste på fejjan att det snöade imorse, är det möjligt? :/ Och nu regnar det, fan! Jag vill inte gå ner till jobbet i ösregn, och ännu mindre gå hem sen. Tänkte ju faktiskt ta en solning och sen en längre promenad hem efter jobbet, nu känns det sådär med den saken.

Ska göra mig iordning nu iallafall, känns helt onödigt att man plattade håret också :/ Ska väl traska över till Waggan och tycka synd om henne en stund innan jag ska bege mig till jobbet.


Kommentarer
Postat av: mamma

mmm... städa ska man göra direkt, när man känner den mista lilla uns av suget på det... Ja vi är nog ganska lika... puss

2010-04-21 @ 14:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0