Lill-lördag - me like!

Spenderat dagen med Nathalie och Ida på stan, var och käkade lunch och fikade på mitt jobb, åkte sen upp till Underbara hem och kollade på soffa till både mig och nathalie (: kär, är nog vi båda två. jag vill flytta nu, till en ny och underbar lägenhet som bara skriker efter mig! (:

nu har vi storstädat hela min lägenhet,
hur underbart skönt som helst. rent och snyggt (Y) tack nathalie och ida, ni är guld! Mitt uppe i mitt dammsugande, kom fia inspringandes och nu sitter vi alla fyra och har sökt på raggningsrepliker och käkar chips. vi ska spela kort och dricka coca cola och ha en mysig lill lördag.


you rock girls, me love you.
 


-
Grattis på födelsedagen snygging!


Kommentarer
Postat av: sofia

har alltid roligt med er, tiden bara flyger iväg :) LOVE!

2010-04-29 @ 10:18:37
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack själva mina underbara girls!

De va jätte roligt och mysigt tycker jag :)!

Ses på lördag! PUSSSSS<3

2010-04-29 @ 12:18:25
URL: http://idaekrelius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0