My bigbrother!

Satt och läste min brors blogg, han är bra jävla fyndig! Älskar hur han skriver, kan vara ett tråkigt o allmänt inlägg egentligen, men hur han formulerar sig, gör läsningen så kul! Visste inte att han fick den förmångan av oss, han kanske fick den och jag utseendet och hjärnan? Såhär skrev han iallafall;

Tänker er sommaren 2010. En varm och solig julikväll, en kall öl och lite grillat kött. Bea-sås. Ute på en bakgård eller kanske en gräsäng. Internt lagtjafs i vad som verkar vara Kubb VM. Psykningar. Liggandes i knä och över och omkring varandra. Skratt. Gläjde. Bästa vänner.

Flickor i kjolar, killar utan tröjor. Alla småflörtandes och glada. Alla vill vara kvällens lejon på Enköpings savann. Alla känner varandra och skrattar och tjoar. Festar igonom hela nätter och sluter inte ögonen på 48 timmar. Inga ansvar och skyldigtheter. Det finns bara här och nu.

-
Thom Linus Karlsson


Bara jag som börjar längta? Denna text stämmer så väl, precis så man vill ha en sommar, den bästa! Och jag hoppas att denna blir det, hur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: mama

Ja.. så är det nog.. Thom fick den "skrivande förmågan" och du utseendet och hjärnan.. :) Ni båda fick dela på mina arvsanlag.. <3

Undrar vad den stora Thom får allt ifrån? För mkt fritid? hihi

2010-04-10 @ 12:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0