Onsdag & Skärtorsdag!

Igår åkte jag, mamma och min storebror till uppsala, för att jag skulle köpa ett par skor. Väl i uppsala var dom slut :/ Så blev kära i ett par andra adidas, men mamma och thom var så negativa, så köpte dom aldrig :/ Kom hem med tights och en tröja istället, inte alls nöjd, med tanke på att jag ville handla mer, men hitta inget! Vidare och åt, sen följde jag med hem till mamma och pappa, där jag somnade på soffan - som alltid.

Amanda kom vid sex och hämtade upp mig, så åkte vi o handlade, sen hem o fixade med mitt hår! :) Sen stöp vi i soffan framför Anna Anka. Sen blev det film och sömn.

-

Har vaknat i omgångar då jag försökt hålla Amanda sällskap nu på morgonen. Nu har jag nyss vaknat, för att gå upp, och då har man världens huvudvärk, ogilla! Nu blir det dusch, äta och göra sig iordning för att åka o jobba. Vad kvällen erbjuder, är en annan fråga? Ej sugen att gå ut iallafall, men det kan ju alltid ändras.

 

Glad Påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0