Shake it!

Den där Sofia, min såkallade vän, har riktigt dåligt inflytande på mig.
Varför tänker jag inte säga, utan det är väl bara för mig att hoppa in i duschen och göra mig iordning. INTE OKEJ! Bror, putte och dom kommer över sen, får se hur kvällen avslutas, för här drar vi inga slutsattser! ;)



Fick ett sms idag och jag kan inte göra annat än att le.
"Vill bara säga en viktig sak, jag saknar dig såå! Jag är snart hemma :) Ha en bra helg, jag älskar dig så!"

Jag saknar dig också min vän, älskade du!

Kommentarer
Postat av: sofia

jag har väl hur bra inflytande som helst :) hoppas du hade kul igår babe, PUSS!

2010-04-11 @ 16:29:28
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0