Skakade som ett asplöv.

Hade en mysig tisdagkväll igår med nathalie, var och handlade massa, skönt med påfyllning. Sen åkte vi och handlade tacos och slog på Mitt liv som popstjärna. Timmarna bara vandrade iväg, till slut var klockan halv två på natten så då åkte mitt sällskap hem.

Efter kanske 10 minuter låter det skumt utanför mitt fönster jag har precis vid datorn, typ som att någon knackade på fönstret men enbart med fingrarna ;/ sen hörde jag det igen och blev riktigt rädd faktiskt. Såg att min granne var inne på msn så jag messa och kolla om hon var vaken och att hon isåfall skulle ringa mig direkt! Och det första hon säger när jag svarar "Vad är det som låter?" Och hon var lika rädd. Detta ljud hörde vi fyra-fem gånger sen, men väl ute så lät det som någon sköt. Kanske militärövning? Vad vet jag? Rädd som fan, vågade inte ens sova hemma inatt, det kändes sådär :/


Vaknade av att en hund kom och hoppade på mig o ville busa, men på morgonen är det inget för mig, haha. Nu är jag iallafall hemma, ska hoppa in i duschen, städa iordning lite grann här hemma, sen ut i det fina vädret (:

Kommentarer
Postat av: Malin Lindberg

Dom sköt ute vid mig igårkväll. Men det kan väl kanske inte höras till dig?? ;)

2010-04-28 @ 15:28:51
URL: http://alotlikemalin.blogg.se/
Postat av: Emelie Möhlenberg

Jo, men det var han ;p lite halv skumt förstår jag att läsa om honom i tidningen..

2010-04-28 @ 18:04:54
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0