Skärtorsdag = FEST!

Mallan mötte upp mig på mitt jobb, sen kom min kära vän Niklas och körde hem oss till mig. Sen började alkoholen flöda. Sprit, cider, öl, vin.. You name it. Knasade fram och tillbaka innan vi hamnade hos fröken wagerlind, där det var ett skönt gäng som drack. Vidare ner på joar, och känner nog att jag och malin visade vart skåpet skulle stå. Ägde och rockade sönder totalt! Alkoholen flöda mer än vanligt och jag var lycklig, vad mer kunde jag behövt än allt jag hade denna kväll?

Detaljer ute lämnas, eftersom att de flesta är minnesluckor. Efter stängning, vart det många funderingar, ja.. Ni vet hur det kan vara. Sen var frågan, pappilion (stavning?) eller torget. Alla mot en, alltså, alla mot mig. Jag och Martin körde torget, sen drog jag vidare. Alla andra på efterfest och jag till en mycket efterlängtad toss!


Kvällen var mer än bra, bäst och hur toppen som helst!
Svårt att överträffa detta, känns som att jag kan leva på det här länge och som att jag festat klart för denna helg.


Kommentarer
Postat av: Linda

IDA HUR GÅRE ME ******** ????? hahahahahaahahaa..

PUSS

2010-04-03 @ 13:56:52
Postat av: Mallan

Vi mot världen!

2010-04-03 @ 15:30:51
URL: http://alotlikemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0