Tiara ♥

Jag saknar min hund ♥
Vissa dagar gör det ont i hela mig, att sakna någon så mycket.
Min lilla tjej, som alltid låg och gärna myste. Som var busig och alltid gjorde en glad.

Förstår bara inte, hur en människa kan vara så hjärntvättad och ta henne ifrån mig.
Tiara, är min hund, lika mycket som din. Det är jag som uppfostrade henne, jag som döpte henne, jag valde henne när hon var några dagar gammal. 19 november 2006, fick vi hem våran prinsessa! Det är år som har gått och nu får jag inte ens träffa henne, pga att folk blir dumma i huvudet.






Gillar att man har såna underbara vänner, som man trodde skulle stötta en i det här. Men inte, utan bryr sig inte ett skit. Hur kan man göra så? Är det ärlig? Ni är precis lika falska allihopp! Sitter och är på deras sida, då ni visar vänskap. Men när det gäller er, får man inte vara vän med någon som gjort något ont.

Trött och besviken på människor som er, det är många som ska ta åt er av det här. I detta fall, är ni riktiga as. Ni tänker säkert "Men vad ska vi göra?" Ja, jag KAN ju inte göra mer, så speak up! Hjälp mig! Stå på min sida och stötta mig, eran vän!(?)




Karma is a bitch,
glöm inte det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0