Vinnare i kubb!

Sitter just nu hemma hos mamma och pappa och dricker.
Vi har grillat kött, underbart gott. Sen nu spelat kubb.

Wille kom till Homo och Robin's undsättning och hjälpte dom, men det gick inte hela vägen hem. Utan mitt lag vann, som bestod av Nathalie, jag och Sofia. Tjejer mot killarna, nästan uppgjort vilka som vinner! (;

Ej pigg i huvudet då jag skulle visa mina ängla-vingar o slet ner dom från högsta hyllan och fick en målarbruk med färg i samt i plåt, rakt i huvudet. Värsta bulan, skit snyggt!


Nu ska jag spöa Wille o Robin, hörs!

Kommentarer
Postat av: sofia

hahh bra där ida, we make a good team :)

2010-04-18 @ 12:26:52
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0