You belong with me.

Har varit en jätte bra dag, tills jag ledsna då folk inte står för det dom säger och inte håller det dom lovar. Nu är jag bara ledsen, riktigt ledsen faktiskt. Känner mig lämnad och ensam, förstår inte vad det är för fel. Varken på mig eller alla andra. Blir bara trött och matt.

-

Jag kan inte säga att jag bryr mig om vad alla andra tycker, men alla vill hela tiden påverka. Spelar ingen roll om vad det egentligen gäller, alla tycker och tänker. Och på ett eller annat sätt, bryr man sig till slut.. Och jag är så trött på det, ge fan i mitt liv, du har väl ett eget. Jag säger inte att jag är oskyldig, det är ingen. Men folk engagerar sig i helt fel saker. Och jag orkar inte vara en del av allt, för ni alla bara förstör.

Kommentarer
Postat av: mama

Jag ber om ursäkt idag Ida... Jag känner mig som en riktig svikare, och kan heller inte bortförklara mig, på annat sätt, än vad jag gjorde på FB. Trodde det inte hade nån betydelse vem av oss som kom, men nu förstår jag att det hade betydelse. Återigen.. jag ber så mkt om ursäkt. Jag vill inte att du ska känna sig ensam o övergiven.. men jag tror att jag förstår hur du menar. Ibland är det svårt att veta hur man ska förhålla sig som förälder : ibland behöver man närheten, och ibland vill man bara bli lämnad ensam. Som förälder vill man inte tränga sig på. Men du måste veta... vi finns ALLTId här för dig, 24 timmar om dygnet.. bara du vill. Älskar dig såå oerhört mycket.

2010-04-14 @ 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0