Att falla fritt.

Arg som ett bi på spotify samt det andra programet jag försöker ladda ner, vad är det som är feeel? Ingenting verkar funka just nu och tror inte att jag kan bara skita it och stänga av skiten heller. Ska bråka med datorn ett tag till, sen så ger jag fan upp!


imorgon ska jag till västerås och köpa tv och "bioljud" jag kan inte stava till vad det där andra heter. Sen ska jg få ordning på allt i lägenheten, fortfarande sjukt med saker överallt. Moster med familj skulle komma upp, sen ska jag & malin möta upp karolin för hockey med grabbarna grus, underbara onsdag!



-
Är helt seriös när jag säger att jag har gråtit en skvätt nyss efter jag läst en sak, fick sjuuukt ont i magen av allt garv, herregud. Folk är inte riktigt kloka, but hey, keep telling people that! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0