Chillpill!

Uppstigning halv sju två dagar i rad, känner mig faktiskt duktig då jag inte alls är van med såna tidiga tider.

igår fick jag nycklarna, körde kartonger, tog en sväng till västerås & ikea. Målade lägenheten samt på kvällen åkte jag sebastian och kristoffer på inflyttningsfest en stund hos isabella (:

och vid sju imorse åkte vi och körde vi alla stora saker och sen hämtade vi soffan också! vid tio ska vi åka och köpa mer färg, måla och sen göra iordning allt :) i veckan ska hall tepeltseras och köket ska målas, kommer bli toppen!






ikväll festar vi som planerat, vart är en fråga, när är en annan, men tro mig om det blir fest! (;


-
Go away and stay away!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0