det ska kännas att man lever.

Första jobbdagen sen sju månader på jobb nummer två :) gick bra trotts att jag var nervös, lagom med folk och fick lite besök under dagen också! Tråkiga är bara att jag börjar jobba när alla andra slutar, fast som tur är har jag finfint folk som underhåller mig på kvällarna! (:

helgen kommer bli en sjuk jobbig helg, kommer inte bli mycket sömn alls. fredag 14-22, lördag 9-16 efter det direkt till bröllop och jobba där tills sent på natten. Sen söndag börjar jag 7-21 (Y) som tur är, ledig måndag innan den nya jobb veckan börjar.


_______________________________________________________
Visade pappa onepiece dressen jag vill ha och han utbrister
"det ser ju ut som en tandkrämstub, typ pepsodent"

Jag blir så trött, snacka om att inte ha någon stilkänsla alls, skandal pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0