"Jag kommer runt 20.39"

Man blir lätt avundsjuk på människor som skriver på sin facebook status "bara 4 timmar kvar till helg" och liknande. Jag vill också ha en ledig helg :( speciellt när man har en mördar helg framför sig, men det är bara bita ihop! :)


kolla klart på laguna beach, packa och sen bege sig till jobbet (Y)




gällande saker som finns i min lägenhet som inte är mitt! det finns folk som lämnat sina saker - bara för er och hämta. Sen så har JAG fått hämta mina saker hos folk som folk har lånat, dom som vet med sig gällande det, då kan ni fan pallra er hit och hämta erat. Jag struntar liksom i era saker, så ni vet vart jag bor om ni ska ha era grejer! :)


-
nu blir det nog en jävla massa snack, för så mycket annat finns de väl inte att prata om men jag kunde nog inte bry mig mindre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0