Jag kräks på det här.

Det är stökigt, kartonger överallt, inget är på plats och lägenheten stinker just nu lim för att det är nytapeltserat. Jag kräks på allt som har med flytt att göra just nu. Speciellt när det är så illa att man vill vända direkt när man öppnar dörren, ja, då är det fan illa. Ända positiva är att jag har fått mycket kastat, kläder, skor och allt annat skrääp som blir. Och snart ryker alla kvarglömda saker också. På onsdag är jag ledig, så då blir det återbruket med allt skit, inhandla målarfärg, kanske en sväng till ikea och sen få lägenheten helt städad!


försöka städa lite iallafall nu innan jag ska spendera eftermiddagen/kvällen på jobbet, ska även bränna en skiva till bilen, så vi har bra musik till den 23-26/8 :) ska träffa alexandra ikväll också, long time no see.



-
du tror för mycket! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0