Mycket handlar om flytt!

Men det är det ända som händer just nu också, måste få odning på allt innan jag kan göra något annat (än att åka och jobba förstårs.) igår gick sista flyttlasset och lägenheten på örtagatan städades ur och är nu tom och längre inte min. Alltås betyder det att min fina, välordnade och städade lägenhet blev ännu en gång bara ett stort kaos.

Men man får inte vänta, bara att ta tag i det. Och de märkliga var, att jag till och med kastade ännu mera kläder ;o hur som, lägenheten börjar ordna upp sig, lite grejer här och var. Men ikväll är allt som det ska igen, skönt! :)



Nu blir det en sväng till barkarby, jag som egentligen inte borde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0