♥ nya lägenheten!

vaknade upp helt yrvakna, skyndade oss ner på stan för att jag skulle skriva på pappret på lägenheten, äntligen min på rikigt! Fick även veta att jag får flytta in tidigare, riktigt skönt! Betyder att jag slipper bo med målarfärg och plast på möblerna! :) blev sen frukost nere på stan, gott!! :) fortsatte sen med tjejkväll plus mattias, singstar och alkohol hos malin innan vi tralla ner på terassen. blev lång promenad för mat och mycket konstigt på vägen och hemvägen, bäst att hålla detaljerna för sig själva haha sen sov vi jävligt gott! (Y)


fika/mat på stan med carolina och casper idag, övertalade henne rätt lätt med att hon ska med ut i helgen, GREAT! Så imorgon drar vi tjejer med magnus och ligan med på hockey och ölkväll, sen blir det utgång :) sist vi festade ihop var på min 18 års dag, ska bli kul att ta igen lite förlorad party-time!


nu grillby för fotboll! (Y)

always my Happy ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0