ordning och reda!

packa, packa, packa..
de känns som att ju mer jag packar, ju mer ökar allt jag ska packa ner, det tar liksom aldrig slut.

Nu är iallafall allt i köket ner packat
sovrummet är omtapeltserat och tomt.
hyllor och tavlor i hallen är nertaget.
30% av alla kläder är nerpackade
och i vardagsrummet har vi tagit ner allt på väggarna.

Trotts det, känns det som att jag inte tagit bort en ända sak, alla kartonger har jag ställt ut i förrådet för att få bort det. Men man börjar undra vad som finns i dessa 8 stora kartonger då jag egentligen inte saknar speciellt mycket inne i lägenheten. Herregud, hur ska jag få plats med allt i nya lägenheten? Och jag som skulle kasta en massa?


nu måste jag röja undan lite disk och städa (hur fan kan det bli så stökigt när man packar?!) sen tvätta och packa ner de mesta av kläderna och imorgon är det dags för besiktning, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0