Rena rama rolf (Y)

jobbat på stan idag, riktigt konstigt. ogillar det faktiskt också om jag ska vara ärlig.
efter jobbet åt hela familjen tillsammans innan pappa och jag åkte upp till lägenheten på örtagatan för att hämta båda tv apparaterna, tvbänken och lite annat. nu ekat det som bara den, det börjar bli tomt nu :) skönt!

väl hemma i bergvreten så skulle vi bestämma oss för vilka parfymer pappa skulle få köpa med sig till oss då han ska på kryssning, men det blev att jag och storebror beställde ifrån internet istället, för det blev nästan hälften så dyrt då :)


fredag blir det ikea, hämta ut målarfärg och allt, börja måla och massa fixande.
lördag ska allt se till att vara klart, får nya soffan och de stora sakerna då, sen blir det fest!! Längtar, med tanke på den nykteristen jag blivit så ska det bli riktigt kul att festa till och ha en riktigt rolig helg utan jobb och bara festligheter!



Nu blir det fångarna på fortet & time out, underbara nyktra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0