sex and the city 2.

hsb ringde idag och berättade att .... får ta över min lägenhet till den 1 september! UNDERBART! Det betyder att jag slipper dubbla hyror i två månader, hur skönt som helst! ett avklarat två kvar - kör ba köör!

helt lam och orkar inte göra något, svettas och fryser vardom varannat.
så jag tankade sex and the city 2 eftersom att jag inte sett den än och den var helt okej. tyckte om ettan mycket bättre dock, men sex and the city är i hel helt bäst! (:


fick ett samtal om en inbjudan till ännu en kräftskiva, på fredag. dock skulle jag vara någon slags överraskning? kan inte bli mer än pinsamt! tar med min vapendragare ut på skivan, sen får vi se hur det slutar. Man får helt enkelt hoppas på det allra bästa, fast med det där sällskapet så blir det nog bra! :) Ett problem bara, kräftskivor - hur trevligt som helst. MEN, jag tycker inte ens om kräftor plus att jag är super allergisk. What to do? Det är den stora frågan..



if it means alot to you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0