Stickwitu

Feber, sprängande huvudvärk, hals och öronvärk - fan vad underbart!
Har iallafall fått massa gjort idag, imorse besiktades lägenheten och blev godkänd, åkte en sväng upp till mamma & pappa, sökt jobb och tagit tag i ett och annat, skärpning. Sovit middag, lagat mat och nu tagit mig ett kokhett bad. Känner mig helt utslagen för att vara ärlig, så nu ska jag lägga mig och sova för att invänta morgondagen.


På torsdag ska Malin tattuera sig, Emmy skulle nog också göra något ballt! Och snart min tuuur! Ska sitta som en hök bredvid och vara avundsjuk (; Blivit bjuden på kräftskiva som är på lördag också, jag som aaaaldrig går på såna bjudningar. Jag hatar kräftor! Får se, festandet och sällskapet tackar man inte nej till direkt. Kanske får en sån där rolig hatt också och då är jag övertalad, HAHA!



Sms - "Tack för skjusen, i love you!"
Okej? Vad svarar man på det, till just DEN personen?!
Känns ju sådär måste jag säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0