tummen upp för tandvärk!

i fredags efter jobbet kom carolina upp och vi började göra oss iordning för kvällen, hämtade upp malin sen åkte vi ner på hockeyn och började fylla upp, blev även premiär för mina nya uggs (: skönt med vinterskor och varmare kläder! fortsatte att förfesta på malin's balkong där det var 30+, alltså lite skillnad i värme, hade balkongfest med grannen och inväntade sällskap innan vi drog ner på joar där det blev lite för mycket dricka för de flesta. Efter att niklas bjudit på ett tequila-race gav jag och carolina upp, maaat och sen hem.


lördagsförmiddagen blev det mat på karavan, sen soffläge hos Malin tills Saara hämtade upp mig och efter det sängläge tills Malin slutade jobba vid tolv på natten. Blev att köra Jonas och hans kompisar hem efter joar innan jag och malin begav oss hem.


och idag blev det att åka upp till mamma och pappa på middag, min favoritmat! Tackar man inte nej till i första taget (: blev tapetjakt och att handla mat och godis innan jag sen åkte hem för att äntligen kolla på snabba cash.





- Ääääämen lägg av, tror hon själv att hon är snygg i kortkort och klackar hon inte kan gå i?
Ja, hon har fått det för sig iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0