UPPDRAG ÖRTAGATAN!

Pappa och mamma kom och erövrade hela lägenheten, dags att börja packa.
Så nu har vi lite avprickat på listan
Kök - CHECK!
Sovrum - CHECK!
Badrum - CHECK!


Nu ska jag inta kläder och skor. Jag som trodde jag var skolös? Men har tydligen över 30 par i lägenheten och en hel drös till ute i förrådet (Y) TOPPEN! Jag som haaaatar att kasta, lika så med kläder. Men mamma sa "det du inte använt sen du flyttade hit, KASTA. För så viktigt kan det då inte vara" mycket sant sagt, men det tar emot! Men pappa gav mig uppdrag tills imorgon, alltså, ta tag i kläderna samt skorna / sätta upp tvättid / slänga massa skräp. Vi får helt enkelt se om jag klarar av ett av dessa tre.


lika bra att sätta igång.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0