världen är bra liten!

eftersom att jag jag inte trodde jag skulle bli klar med lägenheten på lördagen, blev det ingen riktig inflyttningsfest, tar igen den riktiga festen den tionde (; så igår blev de bara att vi drack några stycken istället och gick sen ut på joar, riktigt lyckad kväll. vilken karatefylla, minns knappt halva kvällen och av det jag minns var toppen! (;

imorgon är jag förresten helt färdig flyttad, mamma & pappa har varit snälla och städat och packat de sista i lägemheten på örtagatan. imorgon ska kartongerna till nya lägenheten samt städas ut, ska hinna lämna nycklarna också. ska sen hämta grejer hos mamma och pappa, ska bli så fruktansvärt skönt att slippa bo på tre ställen.




angående att världen är bra liten,
så satte jag på youtube och sökte fram en disney låt på svenska. kom upp en massa som sjunger dom covers, inte "kändisar" utan "privatpersoner". Hittade en kille var som riktigt grym, så jag sökte honom på facebook och vi hade sjukt mycket gemensamma vänner, dock är han inte härifrån utan från göteborg tror jag.. Och de roliga var att han skulle vara i skolparken ikväll och sjunga.




Nu har jag precis gråtit mig igenom filmen The Last Song, vilken underbar film! Dags för sömn och hoppas på att jag kan prata imorgon, annars blir det att sjukskriva sig ifrån jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0