yeeeeyee!

Käftskiva = köttskiva.
Vi skippade maten och åkte till stan då alla mindreåringar kom ut. Max femton är inget för mig. Träffade D, åkte upp till kusin och drog med han och killarna ner på joar - sög. Hem och blev stående i trappen en timme med min granne, mycket givande. Blev en sen natt, trotts att det inte skulle bli det men vad gör det när man får krypa ner i sängen med en snygg-man som han? :)



-"Ja, men jag har ju inga tjejkompisar.. Dom som du säger är mina "kompisar" det är ju bara några jag känner. Kompisar är ju dom man pratar med"

-"Men vadå? Då kan man ju jämnföra det med typ.. Att, den här cidern går att dricka, men den är inte god. Eller vadå, det är väl en lika jämnförelse, eller?"



I'll be back!
Och den här gången med bilder, har ju äntligen kameraaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0