Allt är möjligt, bara du tror.

Varit en super bra dag på jobbet, Ann-Sofie klarar det där galant med att vara Husfru, jag gillar! Efter jobbet hade jag bestämt mig för att hem och sova, med tanke på hur trött jag var imorse när jag skulle gå upp. Men tjejerna som slutade samtidigt som jag, plus Emilia som kom ner på sin lediga dag hade andra planer, åka soppsäck! Jajamensan, vi letade backar och sprang upp och ner och skrattade som galningar! Vidare hem till Ullis för spel, vin och tv-tittande, hur mysigt som helst.

Det är skönt att de mesta börjar släppa nu, visst att jag tycker att de är skit drygt att gå upp tidigt på morgonen fortfarande, då jag inte är van men när man har så roliga och trevliga människor runt sig, så blir det mycket lättare och jag ska inte vara annat än nöjd :)


Kommentarer
Postat av: Mallan

Åååh vad roligt att det går bra där borta!!

2010-12-07 @ 14:02:41
URL: http://alotlikemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0