"Äsch, släng hit flaskan. Jag är född i Norrland, jag är fan inte kränsen heller"

Tänkte att jag skulle berätta lite om kvällen igår, men jag vet knappt vart fan jag ska börja. En helt galen, konstig och rolig kväll som samtidigt var kaos..

En kväll som innehöll bla.
- alldeles för mycket alkohol för vissa
- dans med noll taktkänsla,
- STYRDANS med 40+
- efterfest på hotellet
- efterfest no.2 i mitt hus med en sjungade Niklas fram till sex imorse
Plus mycket mycket mer..


Idag var det jobbigt för vissa att gå upp & vissa vaknade med minnesluckor (och inte heller denna gång var det jag) men jobbet kallade, så det var bara att kliva upp och le glatt. Väl på jobbet fick vi reda på att den 6 mars, åker vi till sälen och stannar där i tre nätter, kommer bli riktigt kul :) ser framemot det.

imorgon är det julfest som gäller, chefen bjuder på mat och en öppen bar. En öppen bar betyder bara riktig fylla medtanke på att alla är så törstiga här ute. "Antingen är man alkolist eller så går man på antidepprisiv här ute" Låter sjukt lovande (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0