Du är min hjälte, precis som på film.

juldagen firades hos storebror då han hade inflyttningsfest samtidigt :) vi blev till slut ett vääldigt stort gäng och vid tio begav jag mig därifrån till något viktigare, jag skippade utgången och att betala 250kr för att bara gå in (och nu i efterhand har jag hört av väldigt många att de var dåligt med folk och inte ett dugg kul, så antagligen gjorde jag ett bra val!) jag hade inte kunna haft en bättre juldag trotts omständigheterna.


Nöjd över att den här veckan jag har varit hemma, har jag bara spenderat med dom jag verkligen bryr mig om och har längtat efter :) Inte slösat massa onödig tid. Har även införstått mig på vissa saker, vad jag egentligen känner och det är underbart. Trotts att jag bor i sandhamn, finns mitt hjärta kvar hos någon i enköping! :) ♥



See yaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0