Hon & jag, en liten röd häst. - PARHÄST!

Sa jag att jag ramlade i badkaret igår? Gissa om jag har fina blåmärken. Duktigt av mig dock att ta emot mig i sista sekund, för annars hade jag slagit ut varenda tand och skadat mig riktigt rejält. Och nu när man varit ute är jag blåare än blåast på mina fina ben..

Hursom, nu är jag hemma efter en riktigt mysig och rolig kväll med tjejerna, först blev de en sväng på wärdshuset och vidare hem till emilia för lite game night. Jag och Emilia har bildat lag mot Zandra & Ullis, nu är det på blodigt allvar (?) Och ska jag vara riktigt ärlig, har jag nog aldrig i mitt liv skrattat så mycket som vi gjort dessa dagar, tårarna har runnit och man har knappt kunna andas för att man skrattat så mycket. Gissa om jag är nöjd över mina vänner här ute :) och nästa vecka ska vi bubbla, hääärligt.



lika väl som att jag vill hem och andas i enköping i helgen, vill jag lika gärna stanna kvar här och umgås med tjejerna, hemlängtan är över och de har jag att tacka dom för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0