i like to see him go but i hate to see him leave.

Älskar att vara uppe i personal-byn. Sitter här och glor på tv, när det helt plötsligt bara knackar på dörren och de kommer ett gäng tjejer in och frågar om man vill med och lira innebandy. Utan att man ens pratat med varandra tidigare, är det samtidigt som man känt varandra hur länge som helst. Dock tackade jag nej, då jag snart ska ner till hotellet igen och möta upp Zandra och Emilia för att bada bubbelpool :)

tänk att snart är det tisdag igen och då ska jag åka hem till enköping för att fira jul, that's crazy. Sen dröjer det en månad innan jag kommer till stan igen, närmare bestämt den 24e januari för rättegång. Sen vet jag faktiskt inte alls när nästa gång blir, har jag inte bestämt mig än om jag firar min födelsedag här eller Enköping.


-
jag älskar rektorn i Glee, bara glider runt i olika adidas overaller hela tiden, nice (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0