Make it matter.

Trodde jag förstått tillräckligt mycket för att inse att man inte ska ha såna förväntningar, för man blir bara besviken i slutet iallafall. Det blir aldrig som man tänkt sig. Jag försöker tänka positivt, men det är svårt. Juldagen känns inte ens kul, kanske åker jag till stockholm och firar med tjejerna där. Eller så skippar jag festandet i år. Verkar inte som att mina vänner här hemma har något inbjudande.. Hur som helst..


Varit till tandläkaren på förmiddagen idag, yippie. Men det visade sig iallafall att allt var bra, tur det. Sen hämtade mamma och pappa upp mig för att vi skulle inhandla de sista julklapparna, så äntligen är man klar med det också. Dags att slå in dessa så man har de bekymret ur världen.


-
Glad att du hörde av dig, kul att höra ifrån dig att du mår bra och att du har det bra :) Tänker på dig, du är värd det bästa av det bästa. Sköt om dig ♥


Kommentarer
Postat av: Malin Lindberg

Men nu ger juldagen iallafall mig goda vibbar, jag hopas du känner dig nöjd också! För snart är den här :)

2010-12-22 @ 19:25:22
URL: http://alotlikemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0