med ett varmt hjärta.

igår efter jobbet gick jag upp i restaurangen och tog några glas tillsammans med lite vänner och så trevligt vi hade :) vi trodde vi skulle gå hem vid två, men fastnade nere i Alma där Niklas och Mattias lirade biljard, så det blev även någon öl där också, sen jakt på mat när vi kom hem - superkväll.


-
att få kunna vara glad, arg, ledsen, sårad & besviken med sånt stöd trodde jag inte fanns, att man verkligen kan få vara sig själv och få öppna sitt hjärta utan att någon dömmer en .. sånt finns inte i den världen jag kommer ifrån, men det finns här. nu vet jag vad riktiga vänner är, för jag har aldrig mött en förut



jag behöver inte människor som dig i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0