So close, but still so far away.

Igår blev det till att jobba jour, efter det hamnade jag uppe i restaurangen med en cider i handen tillsammans med Ann-Sofie, Emilia, Henke och Tobbe. Jag är ingen stor fanatiker av efterfest, men tydligen är principer till för att brytas. Så vi hamnade hemma hos henke, blev bjuden på alkohol och en massa ölspel.

Drog mig hemåt närmare småtimmarna, runt sju imorse. Skolös(?). Detta ska undersökas. Hade riktigt kul och jag obsarverar fortfarande (; haha. Har iallafall sovit precis hela dagen och nu är jag hemma själv. Ska ta något att äta, slänga mig på soffan och vänta på Ann-sofie. Sara kommer nog hem ikväll också :)


Höööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0