And when my eyes are closed, i see you for who you really are.

Fått schema nu till fem veckor framåt, jag måste erkänna att det är bra skönt med en fulltid även om det är slitsamt då jag är långt ifrån van. Speciellt med att ens gå upp på morgonen, utan gärna sover till efter lunch ;p nu är de tidiga mornar som gäller och även sena kvällar :)

nu har jag kommit hem, ätit en knäckemacka och slagit på en film o myst ner mig i sängen, så sjukt trött. Tänkte sova någon timme så man kan vara lite social med tjejerna när de kommer hem från jobbet. Ska även försöka hinna hänga in alla kläder i garderoben, annars blir de väl aldrig gjort.. ;p julfest den 19e på jobbet också, kommer bli riktigt kul kan jag tänka mig :) jag och emilia anmälde oss idag, får se hur många de blir på listan men kan nog tro att de blir de allra flesta :)



She's the man och ett glas saft, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0