Vad skulle jag till Enköping att göra?

Resan hem var lite efterlängtan, tills jag satte min fot i Enköping. Då jag fick känslan, vad fan skulle jag hem för? Jag säger som Charlotte, jag saknar massor men ingenting jag inte kan vara utan en längre tid till!

i fredags åkte jag iallafall upp till morfar och överraskade honom och hans min är helt obetald :) fikade och hejade på alla från göteborg, malaysia och gävle innan jag åkte ut till min malin, åkte till stan igen lika snabbt för att åka upp till storebror och mysa där ihop med idol. thom & martin skruvade mest ihop högtalare, tv och lampor medans jag, malin och saara låg i thoms gigantiska och sköna soffa. sen åkte jag hem och träffade x som varit den jag längtat mest efter, hade en super mysig kväll och natt som jag kan leva länge på :)


sen i lördags åkte jag och kusin till västerås för att inhandla deverse grejer, sen blev det att göra sig iordning för att invänta sällskap och alkohol inna vi begav oss till viktor på förfest, sen blev det stadens blå och det var precis som vanligt, helt lame.


mat och mys i bergvreten ikväll, välbehövt.

Kommentarer
Postat av: charlotte

Du har hittat vänner för livet på Sandhamn, tro det eller ej. Men det är människor du alltid kommer att minnas som något bra! Dom kommmer att hjälpa dig med vad som helst. Puss Charlotte

2010-12-13 @ 23:45:28
URL: http://sophiabush.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0