you will never walk alone.

Äntligen har jag flyttat och bor nu mera uppe i personalbyn :) jag trivs. Dock kanske inte lika mycket vid tre inatt då Gaby kom hem och hade fest för sig själv med hög volym, men det är tur att man sover tungt och att hon efter ett tag upptäckte att vi var hemma och sov :)


nu ska jag ta fram kyckling och låta den tina, medans jag drar ner till hotellet om någon timme och möter upp tjejerna för att dricka vin i bubbelpoolen :) sen laga mat och kanske ner på seglarn och dricka gott. Här är det hög standard på fredagsmys :)



Psst, visste ni förresten att jag bor ihop med en kändis? ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter som det är riktig mys mys fredagsmys hos dig. Här är det Robinson o iscola :(

Skulle föredra bubbel, vin o lite vänner

Kändis ;) Lät bra ! :)

2010-12-17 @ 21:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0