Alla dina tomma ord..

Jag har förstått, jag är inte dum. Allt du någonsin sagt, är ju inte sant någonstans, eller hur?! Du längtade precis lika mycket som jag. Men nu vet jag, precis vart du står. Har du hört uttrycket, "En full mans ord, är en nykter mans tankar" ? Jag bad om ursäkt och kände mig så dum för allt jag sa till dig den där kvällen/natten, jag ångrade mig. Men nu vet jag inte längre, innerst inne var det väl sanna ord. Jag tycker om dig, men du tycker om alla andra. Och jag kan inte riktigt ta de. Lika bra att det är över, för jag orkar inte och du är inte värd den energin jag lägger ner.

-

Sov iallafall bort hela min torsdag känner jag! Morfar, Pappa och Nettan var upp med byrån, fick även en jätte fin blomma, favoriten, TACK! Sen så började jag må så illa, så jag la mig på soffan och sov, och vaknade när pappa ringde vid sex-tiden. Jätte bra! Då var det bara att gå upp för jag skulle ner till jobbet och sen kolla matchen med Alexandra och hela ligan :) Jag stannade sen kvar, Karro's pappa är vaktmästare, så han skulle låsa allt, skit läskigt ;o haha! Fick mig en snabb pratstund vilket gjorde hela min kväll! Sen åkte vi hem och nu sitter jag är!


Hur mycket jag än försöker, så kan jag inte vara arg på dig.
Jag kommer alltid ha ögon för dig. Tack för att du bara är, de gör så mycket.



Försöka äta något nu, sen ska jag somna med världens största leende, i love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0