Champagne Fredag, inflyttningsfest och dop!



Började med att jag jobbade, sen bjöd jag hem familjen plus morfar på tacos. huur gott som helst, jag och morfar delade på en flaska vin och då fick jag självklart den brighta idéen att gå ut på joar. Fick med mig Karolin, satte oss i baren och skulle vara ta det lugnt liksom. Tills vi blev inbjudna av två killar in i vip loungen och självklart hängde vi på. Det beställdes skumpa, på skumpa, på skumpa.. Var över 8 flaskor som hade beställts innan jag sen tappar mitt minne. Jag minns inte, hur jag kom hem, hur min kväll slutade, om den var bra eller dålig. Jag fick iallafall ingen sömn, utan spenderade natten på toaletten..

Hörde sen att min mobil började ringa lördag morgon, javisst, nu var det bara att byta om för att dra och jobba, med världens huvudvärk och illamående, kämpade jag igenom denna dag, med att springa och spy ett x antal gånger. Vid halv fyra, började jag piggna till för att köra igen. För jag skulle ha min inflyttningsfest, så hem och göra sig iordning, men det gick segt med både smink/hår/kläder och att dricka. Var irriterad och framför allt trött. Allt folk drog på joar och jag stannade hemma, då kom Malin och alla upp så jag ändrade mig. Nere på joar var det väl lite bättre, men inte så överdriver roligt. Linda började må dåligt, så jag åkte hem med henne en sväng sen ner på joar igen, för att sen avsluta min kväll med en promenad hem och somnade på två sekunder.

Söndagen var det bara tur att min vän Natha ringde och väckte mig, annars hade jag missat Casper's dop. Trött och sliten, gjorde jag mig iordning för att åka ut till Fjärdhundra, vilket tog emot. Ont i magen och nervös, av andra anledningar än att det var dop.. Men det gick bra. Dopet var såå fint och familjen Gladh/Kjellberg var så fina! Ja, min bästa vän är en MILF! Dom var nöjda över presenterna och vi alla fick oss en del goda skratt. Nu väl hemma, så har jag röjt undan det värsta, bara disken och skura som återstår, tar de imorgon.. Mamma kom upp och åt mat med mig, så gott! Kollade på vårat favoritprogram, "tuff kärlek".



  

  

(DC-skorna fick Casper av sina gudföräldrar)



Nu är jag trött, men sällskapssjuk, känns sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0