häärliga torsdag!

I brist på annat vill min vän Emelie, att min blogg ska vara uppdaterad när hon ska gå upp imorgon, vill säga runt sju? Och ja, här har du vännen! :)

Min dag började med att världens sjukaste grej hände, vill bara uppmärksamma på det och inte gå in på nå mer detaljer om det! :) Sen forrtsatte den med att jag har spenderat resten av dagen på jobbet, Kollo kom förbi och fördrev tid för att vi sen skulle sällskapa hem :) svängde in på ica och handlade mat, som jag skulle vara snäll och bjuda familjen på men nu verkar det inte bli något? Gick iallafall hem och frågade Nathalie om jag fick låna hennes plattång men eftersom att hon hade fler, donerade hon en till mig! :) Efter det sprang jag upp till mig och bytte om, för sen skulle vi ut och leka med Tyson o busa i snön :) Hittade även en pulka, som Natta så snällt drog mig i, lyckliga jag! :D Lämnade av honom sen, och gick vidare till på stan och så, slutade med att vi varit ute och gått i lite över två timmar, skönt! :)

Hemma nu och funderar på att ta mig ett hett bad, är iskall om armarna och skulle vara skönt att koppla av :) skulle vara ännu skönare om man sen fick krya ner i sängen med sällskap, men man ska aldrig säga aldrig! :)



Nu vill jag ha lördag, jag är taggad till max.



Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

Duktiga du :)

Jag gillar när du uppdaterar! :=)

2010-02-26 @ 13:06:56
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0