Härliga torsdags förmiddag!

Eller? Haha.

Dagen började med att jag fick meddelande, vid sex imorse, jag tackar för den! ;) Dock så var jag redan halvvaken så, så jätte mycket gjorde det kanske inte ;p somnade om, sen ringde min klocka vid tjugo i elva, för morfar skulle komma vi elva, och ännu är han icke här! Snabb, har jag hört! Han skulle komma och kolla in lägenheten, samt komma med en byrå som jag ska ha i köket. Sen ska jag ner på stan och möta upp Emelie, för lunch och kolla om vi hittar nå trevligt i stora staden Enköping ;p Ikväll blir det HC match med Alexandra och sen kanske ... skulle följa med :)


Igår så var de jobb som gällde, sen blev de hockey efter det. Pappa var snäll som körde hem mig sen, fick även en kasse med mjölk osv :) La mig på soffan och kollade på Nitro Circus, sen gick jag o la mig och sov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0