heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg!

Idag åkte jag till jobbet men fick i stort sätt vänta i dörren då alla dagens aktiviteter är inställda, pga snön! Så då åkte jag hem till mamma och pappa istället och roar mig för tillfället vid datorn, då jag ännu inte fått mitt internet ;s Blir tokig! Det var över en vecka sen jag beställde det, får nog ta och ringa gällande det imorgon..

Har iallafall haft en toppen helg!

Fredagen började med att jag skulle jobba, men det blev inte så då heller, hum... Så jag och Emlan traskade till systemet och handlade inför kvällen. Hem till Emlan och gjorde sig iordning sen kom Madde x 2 och vi traskade till Steiner. Drack och tog en hel del kort (som nu ej kommer upp, då Madde tappade bort sin telefon, vilket sög!!) Vidare till Joarblå för att fira våran vän Peter Westerlund. Då bjöds det på välkommsdrink, sen mat :) Och efterrätt! Sen blev det lekar, då alla gick ut på att dricka en hel del alkohol och annan underhållning. När joar öppnades upp för alla andra, gav jag upp. Tack för en superkväll alla!

Lördagen var det bara att gå upp och jobba, ändå en helt okej dag. Kollade på HC matchen med Alexandra och alla, sen blev det att börja dricka igen. Bara att hälla i sig en vinare för att sen dra vidare. Joar stod på schemat och pratade med Peter och han var riktigt nöjd med sitt firande. Satt och snackade med Thom och hans gäng, sen drog jag hem efter en grogg eller två! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0