Helgen är över..

Min fredag började med jobb, efter det åkte jag hem till mamma och pappa och åt fläskfilé med pommes :) Såå gott! Duschade och torkade o plattade håret där hemma också, eftersom att jag inte har någon plattång än :/ Åkte sen hem och sminkade o klädde på mig. Gick sen över till Karro där vi förfestade. Ner på joar och röjde loss och hade riktigt roligt. Min kväll avslutades med kuddkrig, (och hur sjukt är inte det?)


Vaknade upp på lördagen med den värsta bakfyllan någonsin, ville bara skjuta mig själv, så illa var det! Men men, plikten kallade, så det var bara för mig att kliva upp och göra mig iordning för jobb. Dagen var så slitsam, kunde inte hålla ögonen öppna, min hjärna var på OFF-läge och min kropp svek. Åkte iallafall hem till mamma och pappa efter jobbet, skulle vara hundvakt till Easton. Pallade fram till halv tio, för Thom o hans polare hade röj-fest. Så jag åkte hem och Karro fick mig att gå ut! Så det blev utgång, nästintill utan alkohol. Efter joar blev de hem, mötte Fialotta, drog hem till henne, fast aldrig upp. Snacka osv, sen hem och sov!


Och idag, var det så skönt att vakna upp utan att vara bakis, utan huvdvärken och ångesten! :) NÖJD! Åt frukost, gjorde mig iordning och sen kom Bella och hämtade mig. Dagen har varit seg, inte alls okej. Men skönt när den väl var över! Så mamma kom och hämtade mig, följde med hem och fikade och kollade på tv.


Nu blir de dusch för mig, sen film och hoppas på lite sällskap :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0