"Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid"

Inatt har jag sovit så otroligt skönt. Har nämligen inte sovit nå bra alls sen jag flyttade in måste jag erkänna. Blir ljust i sovrummet fort (har bara ljusa gardiner) och sängen är så hård! :( Men så igår så hämtade jag in de andra bäddmadrasserna och la på, samt satte upp ett svart påslakan på gardinstången! Så, jag fick riktig skönhetssömn! Vaknade dock av att de plingade på dörren och shit vad rädd jag blev. Det var en kille som bara skulle byta namn på dörren, så det var inge farligt, men ändå!


Sen fortsatte dagen med att jag började hänga in alla kläder, de var väl dags nu tyckte jag. Så nu är allt upphängt och vikt in i garderoberna! :) Skönt att få det gjort! Sen diska jag, dammsög och skurade. Sen kom mina kära vänner, Nathalie och Carolina, och självklart Casper! Myste med dom, pratade gamla minnen och vad vi skrattade, så mycket dumt och roligt man gjort! :) Dom lämnade mig nyss, så nu väntar jag på att Pappa och kanske Mamma ska komma, de har varit o hämtat borrmaskinen, så jag kan få upp mina tavlor, så de slutar eka här och så att de blir lite snyggare! ;D Sen ikväll tror jag att Nathalie skulle komma över och kolla på Paradise Hotel, hon har ju inte 6an stackarn, så jag var snäll o erbjöd mig! :)


Mest spelade just nu!






Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

GOOD STUFF! :D

2010-02-01 @ 19:02:59
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0