Me liike!

Vaknade tidigt, som vanligt..
Började med att ta tag i städningen, kan inte ens beskriva hur de sett ut här hemma, bilder kommer faktiskt ;p haha. Sen vid tio gick jag ner i tvättstugan med två maskiner, sen hem och fortsatte med att skura badrummet och resten av lägenheten.

Sen kom pappa och min bror och hjälpte mig med lite grejer, skruvade upp tvn, satte upp tavlor och hyllor, skruvade fast min hylla i hallen som jag hängt på, så den vikt sig. Och thom fixade mitt internet som jag och linda satt med i timmar igår men vägrade funka och nu funkar de utmärkt! Tack för hjälpen! :)

Alexandra
kom upp en sväng också, sen fick jag fin besök och ingen var gladare än mig! :) So Sweet! Nu har jag lagat mat, snitzel, brunsås och grönsaker, vilken middag!


Slå på en film nu, sen kommer jag somna så gott, såå glad! :)



Har haft en av de bättre dagarna så så grymt länge, So happy thanks to you! Vi ses på lördag Sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0