Nyast i garderoben!

Jag har en svart velour dress, men den börjar bli så himla utnött nu efter att ha haft den in i det sista verkligen. Så skulle upp till Jojjo och inhandla en ny, en grå tänkte jag :) Om det inte skulle finnas någon blå förstårs, för då skulle den vara min! Skulle så klart vilja ha en klarblå/babyblå, skulle vara så snyggt. Men det fanns inte, men då såg jag ju den här, såå härlig färg, love it! Och jag bara älskar den! :)



Den är rätt ljus på bilden, men är rätt skrikande i verkligheten. Är i färgen Korall som vi så vackert kallar det, orange/rosa alltså! :) Sen blev det även ett par svarta jeans leggings också! :) TOPPEN!

Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

Its feel good!



Jag trivs bra som den jag är nu, jag vill ha sanna vänner och känner att jag är nöjd med mitt liv som det är just nu :)

2010-02-16 @ 19:59:50
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0