Snart är världens sämsta dag över

..och tack och lov för det!
Nu har jag iallafall avklarat en arbetsdag, skönt. Efter så kom pappa och hämtade mig, så åkte jag hem till dom och har ätit min favoritmat :) Dock tycker att min bror att jag ska åka hem till mitt, elaking! :( Men, mig blir han inte av med, för jag ska även sova här inatt.

Imorgon blir det jobb 15-18.30, sen så ska jag festa med Emelie och ligan! :) Födelsedags fest som står på schemat, Peter Westerlund ska firas för fulla muggar! :) Hoppas att det blir nice, blir nog tidigt för mig trotts allt eftersom att jag jobbar tidigt på lördagen och blir nog rätt sent eftersom att det är pubkväll och då blir det förmodligen utgång då med, sen upp och jobba tidigt på söndagen. Tror nog att jag kommer vara rätt slut efter den här helgen, vill inte ens tänka tanken..



G o d n a t t !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0