Snyggt besök på morgonen! :)

Plingade på dörren, inte bara en gång, utan säkert fem, sex. Och jag flög upp ur sängen med tanke på hur rädd jag blev. Dock så gick det över snabbt för att jag trodde att de var pappa ;p Men det var det inte, utan där står två snyggingar och väntar på att jag ska öppna dörren, och det gjorde jag, i enbart klädd i mitt täcke, lagom generande. Dock gick dom efter en kvart, tjugo minuter.


Då började jag plocka ihop tvätten och drog mig ner till tvättstugan med mitt berg av tvätt, var på tiden. Fick ju nycklarna så sent, vilket var pain!


Hoppas att pappa kommer idag också, och sätter igång och målar mina tak, sen börjar tapeltsera! :) Kanske ingen bråska, så länge det är snyggt och klart tills nästa helg, då det är party som gäller!

Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

ingen fara babe! ;)

2010-02-16 @ 17:29:45
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/
Postat av: Emelie Möhlenberg

ingen fara babe! ;)

2010-02-16 @ 17:29:48
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0